środa, 21 stycznia 2015

Moja przygoda z lalkami i Fay.

Hej.
Dzisiaj chciałabym opowiedzieć jak to się u mnie zaczęło z lalkami.. Nie dlatego, że teraz każdy to robi, czy coś, ale dlatego, że uświadomiłam sobie, iż kupowanie nowej lalki co chwilę jest dziwne, więc chciałabym to wytłumaczyć.

No więc tak. Kilka lat temu odkryłam dollfie, zbierałam aż do tamtego roku, ale zrezygnowałam. Później odkryłam pullipy, no i zaczęłam o nich dużo czytać, a, że miałam dużo pieniędzy ze zbierania na bjd, to kupiłam Faith. Spodobały mi się te lalki, więc kupiłam Ib, potem Clem, chociaż Clem miała być na święta (tylko dlatego, że kosztowała 250 i musiałam i tak dopłacić 50 </3), to rodzice uświadomili sobie, że już dostałam telefon na święta </3 Więc Clem dostałam na urodziny które są w lutym. No i Jodie.. To nie jest tak, że ja mam tyle pieniędzy, że co miesiąc mogę kupować nową lalkę. Ja po prostu jestem sępem i wolę chodzić głodna, ale nie wydać nic na podstawowe rzeczy, ja wolę oszczędzać każdy grosz na zainteresowania. A po za tym zazwyczaj to jest tak, że czekam nawet kilka tygodni, żeby lalka staniała i dopiero kupuje XD
No, myślę, że już wszystko wyjaśniłam. c:

Teraz przejdźmy do sesji!

(piosenka pasująca trochę do zdjęć)

Dziś spadł śnieg, wreszcie! Tyle na niego czekałam, żeby zrobić tą sesję ;-;
W ogóle, Faith już obitsu nie odpada.. Jednak jak się napcha 10120948209 magica to działa 8)

No ok, sesja!
(piszę to tutaj, bo pinger nie chce dodać postu :'))









Właściwie nie wiem, czemu zrobiłam takie zdjęcia, chciałam jakieś normalne, no cóż. :D
I niedługo Faith i Jodie dostaną nowe rzęsy, yaay 8)
*super reklama* Można zapraszać mnie na facebooku i pytać na asku (jeszcze nic na nim nie ma hlip):
https://www.facebook.com/pingwinowykot
http://ask.fm/Chiyekot
Aaa i na snapchacie: neko-pengin
I zaktualizowałam wishlistę c: http://chiyekot.pinger.pl/m/22786663 *koniec super reklamy*

Uff, jaki długi post, do zobaczenia. c:

7 komentarzy:

  1. O boże! Cudowne zdjęcia! *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Faith jest piękna i delikatna,czyżby czekała na pana młodego? ")

    OdpowiedzUsuń
  3. Faith jest po prostu idealna <3
    Ten wig bardzo jej pasuje :3
    Jak coś to ja Ashia z pingera ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Faith jest piękna. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. No to teraz wszystko się wyjaśniło xD
    Jak zobaczyłam drugie zdjęcie to taka chwila konsternacji i takie:,,GMO xD".
    Drugie i ostatnie wygrywają życie xD A bloga już obserwuję *v*

    OdpowiedzUsuń
  6. c:
    Faith jest boska! Ostatnie zdjecie bardzo mi sie podoba :) Zreszta wszystkie zdjecia sa super!

    OdpowiedzUsuń